söndag 18 maj 2008

maybe baby someday


watch up, ther's a wrondell!
Igår var det lyckat hos per, roligast var det att prata gammla minnen.. 'det var bättre förr' och jag saknar oss, (samt grisen greta och hästen hälge) sen blev jag full och jag, alex, elin, johanna åkte med fyllechaffisen tina till ludde, där var det också rätt trevliga återseenden.. på hemresan var jag nog som oskar kallade det en påfrestande passagerare. Jag och elin pratade svengelska o hade skitkul, sen hoppa hon ur bilen o jag fick prata med mig själv. kom hem, och kände mig inte redo att sova så gick till johan o drack te o nyktrade till. Gick hem och sov och med 5 timmars sömn vaknade jag och såg att det var pussy cat dolls fleeeera avsnitt. Kom nyss in från en lååång promenad med magpump o rygg därefter o lite spagaaat almost there!

Ikväll äre fan tidigt sova som gäller, dansa tidigt imöörn! o sen börjar jag jobba 16 sista veckan på praktiken, skönt!
tjaaa

1 kommentar:

beells9o sa...

Mycket bra första blogg mariah det gillar mig :D haha. ja tur de att inte alla pratar med sig själva som du :P