fredag 16 maj 2008

tainted looove

godafton
fan bloggnörd jag blitt redan. Fast grejen är att jag tror det har med humöret o göra om man känner för o skriva eller, är det en fin tanke?
Kom nyss hem från ett första åk med tina som tog körkort i måndags, grattis <3 hon körde fett bra och vi skulle tagigt oss ut till grebo men kom inte så långt utan hamnade ute hos johanna på landet i gaystad. skönt o träffa tina lite o bara få den dosen. Påtal om annan dos man behvöer så är det min neger flickas, sofie <3 och om exakt 2 veckor är vi nog vid det här laget skaapligt på gång och dragna, jag pratar förstårs om kryssninge. kommer blir yyyrt! en grej jag fundera på att om jag skulle va som tina o sitta o köra själv i mörkret är man itne rädd att typ en gubbe ska stå o breda ut sej över vägen så man måste stanna? eller kör man då över honom.. dagens 'tänkvärt' eller vad fan kristna skolgruppen vill kallat. schy, svär inte! nej nu ska jag ta mig tid o bränna en skiva till bilresan imorgon, ända till tåvid och farmor. imorgon blir det farmor o grilla o vara trevlig o söt samt uppföra sej som en dam, öh?. sen blir det klassfest med gammla klassen, 9c2 <3 efter skivan ska jag fan sova, skittrött! gonatt
(once i ran to you, now i run away frome you)




Inga kommentarer: