onsdag 28 maj 2008

ticket to the moon


skola som vanligt idag, sjukt underbart väder! Ändå valde jag solariet efter skolan, kände att jag inte hade tid eller tålamod att lägga mig in the reeeeal sun men hinns vell det med.. När jag kom hem blev det att damsuga eftersom pappa bad mig göra det i morse i utbyte mot EN cider under kryssningen, haha! sen fick jag mina skor omklackade, som nyaa!

Ska snart åka och hämta mailoh i jönköping =) sköönt o åka bil med mina skivor jag gjort o sen träffa malle plus att vi förmodligen kommer äta på max. gööj! imorgon ska klassen på teater, himla kul 3 timmar. hoppas den är bra annars kommer jag somna om jag nu känner mig själv rätt.

Imorn äre såååå tagg alltså! Nu ska jag göra nått vettigt innan vi åker, typ samtala med tina.
hajdooo

Inga kommentarer: