måndag 7 juli 2008

HEARTBEAT


riktigt värd helg med johan =) lördag blev det chill'n först sen barty. Söndag tyckte vi det va dax att åke skulle få en fiskvän. Så vi åkte till ikano o köpte en berta. hon är så jättevacker.Självklart blev det mc donalds oxåå o jag hittade klänning till bröloppet som mamma röstade för att jag ska ha. Sen blev det åka bil fram o tillbaaaaks för johan glömde nycklar o är lika jävla yr som mej som kommer på kvart i tio att jag vill ha nuddlar. Skrotnisse va också rätt bra, o step up 2 fick mig att vilja dansa igen ännuuu meeer. sjukt vad jag längtar! Idag har jag inte gjort nått vettigt. Glott på ice age 'åh tallkottaj' o sovit. På torsdag far vi äntligen till västervik igen =) Jag och karlsson, hur fan ska det sluta? känns liksom som att vi är tusen gånger mer taggade detta år, hoppas inte på övertagg bara men det är ju ändå fullt ös medvetslös som gäller.
'men de är rätt kul för både du o ja kan fula oss som faan , o sen kan vi ha uberseriösa o djupa samtal.. -Och det är det som är så fint med oss' Tina är bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bild på klänningen suster??=)//Bindan

Anonym sa...

Imorrn är det fullt ös som står på schemat :D Du är bättre <3