söndag 10 augusti 2008

and so are you!

så var det nästa sista helgen på mitt allra sista sommarlovet i hela mitt liv. deprimerande? faktiskt inte. imorgon börjar oxå den sista veckan på mitt sista sommarlov i hela mitt liv. logiskt, men det känns ändå bra på något sätt.. som att jag är typ redo. seriöst det blev..
något som var mindre seriöst var fredagen. Tina o jag kom på att vi ville vara fulla o åka till vårdsberg på fest, låt oss säga att det kanske haft sin glans där ute redan och det fan är dags att fylla 18 snart! Utslängda (för fan skynda er på) diamanter på golvet, busskur, trasiga bilar men vad gör det när jag är med min bästa vän?
Igår var det dags att ta upp husvagnslivet igen. Pappa räddade oss rätt bra med att låna ut sin bil o gjorde johan till ett barn som skulle trycka på alla knappar. For ut till tättö havsBOD med tina o alex där vi typ drack akohol och softade. Körde schyst ölspel så jag blev full eftersom jag sa fel, glömde tända lampan eller ÄR DU MED? -NEJ! svarade även på livets stora frågor, dom var fina.
nu är jag trött.
all kärlek!

Inga kommentarer: