onsdag 19 november 2008

Bakis - check!

Gårdagen blev jävligt bra. Per och jag blev varma om öronen och varmare blev det.. Jävligt god mat, en himla massa trevliga människor och så ööööl o dans. Tack för en bra kväll pullor och extra tack till min fina vän emelie, som nog blev lite rörd när jag höll tal om emelies första fylla.. (;
Bakis as hell. Vaknade med vääärldens huvudvärk, helt sjukt får aldrig det annars..
Känns dock lite bättre efter att ha tryckt i mig bakis-baugetter med skagenröra and alooooot of cåla!
Men jag är jävligt glad ändå, för imorse ringde dom från min praktikplats i ettan och ville att jag skulle börja jobba extra där =) hur gööödigt som helst! ska dit o träffa dom först dock innan det är hundra procent men jävligt skönt vore det med jobb!
Nu ska jag glo på step up och förhoppnings få lite insperation att jobba på en koreografi till min danslektion. heja mäj!

Inga kommentarer: