tisdag 11 november 2008

One night of magic rush


Hej dagboken! här sitter jag o kekar råa makaroner. mhm

onäävars! här sitter jag o har precis pluggat lite till religonsprovet på torsdag och även fått lite av sjukvårdsarbetet nedskrivet på datan, jag är seriös o duktig!
Idag har jag varit hos min lilla mormor som faktiskt fyller år idag, 67 år och femton huven kortare än mäj, hur går det ihop sej? gott fika fick jag iallafall o fin blomma fick hon av mäj, yami! Jag o tanta diskuterade även hur lite jag har kvar av skolan igentligen.. jag menar jullov snart, sen praktik till februari, sportlov, påsklov, bal, studentkryssning och jädra studenten! kommer inte hinna mä.. Sen kom mormors syster o dom lite för tantiga så då åkte jag hem o lagade världens godaste makaroner (obs fjärils-makaroner) och köttbullar, slog johans.. nästan!
o nu då? nu har jag fan tråkigt.. ska ta tag i mej själv o duscha o tvätta håret. jag hatar det eller jag älskar o göra det men sen tar det 14 år innan mitt hår är fönat o plattat o på plats igen, buuu! Men innan ska jag ta o va duktig o pömp mina biffiga muskler lite!
sen antar jag att det blir häng on my room i min ensamhet, det var ett tag sen..



igår hade jag påtal om annat världens mys-kväll med min babe. Vi uppfann att han vist va grym på massage så nu blire inte lätt för honom... hah! o sen diskuterade vi lite om livets stora frågor mest om Roger.. tack för att du finns o alltid får mig att må bäst!

tack o hej leverpastej (vart går gränsen?)













Inga kommentarer: