fredag 19 december 2008

Det är skönt o va i smeten..

Stockholmsresan igår var bra. lite kämpigt att ta sig till skolan klockan fem dock plus att vi inte ens fick bästa platserna. asholes!
Men dagen gick bra och vi gick inte vilse en enda gång (kors i taket) runvandring där man höll på o frysa ihjäl o så chilla vi lite hemma hos august strinberg. hittade även lite nice gifts till min hane. Galet seg teater därpå som var alldels för lång och på bussen hem kändes det som vi gick i 9an igen, fast just det, då var ju jag en av dom coola där bak som satt o skrek. hur orkar dom?
idag är jag helt slut. Snart kommer min babe hem o vi får se vad vi hittar på ikväll.
Nu ska jag lägga mig o glo på winnerbäcks film. känns bra att jag är med i den o gapar som en galning!
Jag älskar mitt menningslösa liv, hur är det liv?

Inga kommentarer: