måndag 8 december 2008

jag är mätt. ioförsej borde jag vara mätt efter den här fettohelgen.
blev bakismat gånger 2 i fredags o världens fetaste julbord i lördags. Himla trevligt och allt var på topp när det visade sej att det fanns calippo till efterrätt. mogen dam! Fick inte se en enda flodhäst, fast tigrarna va ju rätt grymma.
förövrigt flyter allt på braaa förutom att jag just o var o handla lite nödvändigheter som råkade gå på 200 bara för jag köpte en jävla olivolja för 50 spän (håller inte ekonomin till i juletider)
men å andra sidan har jag inte köpt ett cigg-paket på ett jävligt bra tag!
Har inga märkvärdiga planer för veckan men kommer nog rulla på bra eftersom det är jullov om mindre än 2 veckor och jag har lindas sex and the citybox här!
plus att vi ska till stockholmo nästa vecka och till riga om typ tre veckor =)
Nu ska jag fan ta tag i mitt hår med balsam-flskan. mitt hår har inte återhätmtat sej eftert ews tupering och är inte vad det borde vara.

Inga kommentarer: