onsdag 7 januari 2009









Tack!



mja måste jag sumera riga? bildbevis finns på facebook som beskriver trippen rätt bra. Men jag kan nog fortfraande känna sunk/rök-doften i korridorerna och i vårat rum. yami! Varför gör man inte sånahär resor oftare?
Idag skulle jag börjat min praktik på onkologen, men det ville inte min pulla! urinvägsinfektionen fick mig att stanna hemma och dricka ytterligare en liter tranbärsjucie (ännu en liter står o väntar på mig i kylskåpet, underbart) O nu ska den fan ge med sej utan antibiotika! Imorgon ska jag klara av att pallra mig till jobbet, hoppas jag trivs bättre än jag gjorde när jag drömde om det inatt.
Vad jag har gjort med min dag idag är lite dimmigt. Mamma va här med matlåda o käkade lunch med mig och sen har jag diskat och damsugigt som fan. Nu ska jag slänga in en skiva sex and the city och vänta på att min johan kommer hem, det är nästan det bästa på dagen. Återstår att se om han märker att jag har städat, spännande..

Later bitches!

Inga kommentarer: