söndag 15 februari 2009

i need you to need me

Superb helg skulle jag vilja säga!
Fredagen såg så dark ut ett tag men bestämde mig för att gå på min systers inflyttinngfest vilket var skittrevligt! kände mig dock lite ung i mellanåt när dom diskuterade graviditeter och husköp. Försvann sedan till platå och sedan platens där jag efter att ha sett min syster o hennes vän ligga ner på platens golv träffade min babe o hans vännor. Blev tydligen otrooligt full, men det kan ju va trevligt ibland.
Lördag var jag bakis as hell men dagen va full av planer. Börjades med att åka ut till landet o fika i solen yiha. Gick seadn på hockey med 3 galna gubbar, spännande! O eftersom det var alla hjärtans dag slog johan o jag på stort o käkade pizza o kollade på film, vi vet ju faktiskt redan att vi älskar varandra. Rosor fick jag dock, o det var första gången jag fick en hel bukett rosor av någon. i heart you!
Nu sitter jag mest o väntar på att let's dance ska börja. o dansa är vad jag ska syssla med idag. Dock dissade jag o oskar pardansen o jag hoppar direkt på streeten, tror det räcker för min rygg som jag på något vänster lyckades paja i fredags. Ikväll blir det förmodligen käk hos johans mor och far, mys!

Inga kommentarer: