söndag 8 februari 2009

Idag gick johannas bil i graven. Johanna har haft körkort i drygt en vecka och första gången jag åker med henne krachar den ihop. Beror det på min feta röv eller var det bara ment to be att vi skulle träffa den artiga gubben som hjälpte oss? Dock tyckte inte han och 2 till tjocka killar att jag var mycket att hänga i granen då jag försökte hjälpa till att puta på volvojäveln utan tyckte att jag skulle heja på. but whaj?
Till balträningen kom vi iallfall tillslut right in time och damn vad bra det gick idag. Iallfall när vi blivit seriösa, fått fart på alla snurrar med små steg och lärt oss räkna till 3.
Efter det var det raka vägen till US. Knöt sig i magen när jag vandrade dom vita, sjukhusluktande och alldels för långa korridorerna fram. Men nej jag skulle inte jobba eller hälsa på någon. Jag skulle bara hämta mitt betyg (vilket var ett hejdundrande toppbetyg). Så nu är det kapitlet slut. och när min handledare kramade om mig och sa lycka till med livet blev jag lite nervös. Snart börjar livet.. o just nu är jag jävligt nöjd med min tillvaro.
'If i only could relax in this confussion'

Inga kommentarer: