tisdag 31 mars 2009

Frisk. o det firade jag med utgång i lördags. Den får inte många toasters.. hos emeli var det svintrevligt och där skulle vi stannat för när alla sen kom till platens tappa vi våra huvuden, och jag hittade tyvärr inte mitt på hela kvällen. Bitterfitta as hell, sorry!
För övrigt är det vårväder. Jag kommer då och tänka på när en kille som heter erik som gick i min klass i lågomellan-stadiet sjöng en sång för våran lärare. Den gick såhär: Är det vååååriga vinter eller höööst, dina bröst är som svalor som häckar. Fröken blev arg. När solen värmer vill jag bara sjunga den sången, men jag brukar lyckas hejda mig i sista sekund.
Idag har jag varit i skolan, det gick bra. Sen var jag på federal och köpte en ny töjning som redan sitter som ett smäck i mitt öra. snabbt jobbat!
Annars vill jag bara medela att det är 4 skoldagar till påsklovet 43 dagar till tatueringsdax 45 dagar till studentkryss och 73 dagar till S T U D E N T E N. Fan vad lätt allt kändes nu. Min gymnasiekalender blir tunnare och tunnare och börjar ta slut på sidor.. ingen ångest än! (det kommer)

Ikväll är det den rätta för rosing och desperata hemmafruar, loveliiii! Nu ska jag äta glass och läsa cosmopolitan. Hejdå

Inga kommentarer: