måndag 2 mars 2009

Well baby they're tumbling down

Måndag o jag har faktiskt varit på bra humör. fast jag trodde det skulle bli helt tvärtom denna vecka. Men nu är det värsta över,o vi lever nu.
Idag har jag varit duktig i skolan, varit hos fröken klinga på kaffe samt fått igenom hela min töjning, duktigt! Nu ska jag ringa till min hane o säga godnatt, hur länge sen var inte det?!
Förövrigt har jag gjort en musikalisk upptäckt. Jag brukar inte ha så mycket överst för beyonce and so on. Men jag fick höra halo och den texten=mina känslor=gåshud=bra=kors i taket!
Godnatt

Remember those walls I built Well baby they're tumbling down And they didn't even put up a fight They didn't even make a sound I found a way to let you in But I never really had a doubt Standing in the light of your halo I got my angel now It's like I've been awakened Every rule I had you breakin' It's the risk that I'm takin' I ain't never gonna shut you out.

Inga kommentarer: