onsdag 22 april 2009

Ledig dag idag med balträning som gick galant! Hade tänkt schyst till lite här på blåggen men min kära fader trodde inte han kunde använda datorn om jag hade massa fönster uppe så han klickade ner skiten, mitt i renoveringn.
Idag har familjen jonsson varit och storhandlat. Min familj består av pappa jack 50+, svarthårig, yr och bra på att prata blatiska. Min syster Mailoh 21 år men två huvuden kortare än mig, hon är yrare och har jättebra lokalsinne, hittar knappt hem. Och så jag. Marycha, inte yr, bra lokalsinne och bra på att äta mc dondalds samt att organisera en storhandling.
Allt gick bra förutom att pappa valde toapapper med omsorg och blev arg när vi skrattade åt honom, sen valde han salami i två år och försökte tjuvlyssna på mig och malin när vi pratade hemligheter. malle, jag vet att du skrattar! Nu är iallafall vårat kylskåp fullt av toapapper och salami, kalasbra!



Imorgon ska man ha pyamas på sig i skolan, jag kan inte ens stava till det. Ännu mindre äger jag nån, vem fan kom på den idén. Anntingen ska jag ha högklackt i protest eller mysa ner mig i mjukisar. Kanske ska jag ta dagens outfit när jag ändå håller på o analyserar skiten?


fan vad långt det blev.


När jag ändå håller på ska jag hissa min gorgeus pojkvän, han är verkligen en otroligt fin människa! snygg oxå!






nu ska jag och mina söta tuttar kolla på fråga olle. gånatt

Inga kommentarer: