tisdag 28 april 2009


När vi ändå är inne på spåret som liten hittade jag en jävligt schyst bild. I början av min fotbollskarriär skulle jag tippa på att detta var våran första linghemscup som 6åriga bastanta damer. Tänker jag tillbaka kan jag nästan känna lukten av varmkorv och svett, höra ljudet från högtalarspeakern och alla tjut ifrån himnabadet. Jag är yrvädret i bakgrunden. Jag har väl aldrig varit något speciellt fan av att borsta håret och denna helg misstänker jag att jag bodde hos min pappa och blev alltså då inte tvingad av morsan att borsta håret. Pannbandet ala björn borg hade malle stylat mig till o vi var bara 3 i laget som var tillräckligt grymma för att hacka på trenden. Dock är jag förvånad över att jag inte ligger längst fram och posar, har nämligen alltid varit en poser kanske kom jag för sent för att få den 'bästa' platsen. Lagfotot i från denna cupp som står inrammat på mitt bord här hemma behöver ni nog inte se, jag ser mordisk ut.. Jag brukar skylla på att jag var bäst i laget och var tvungen att se farlig ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mindre cool tjej till vänster i sidbena och rosa toffs haha.