onsdag 27 maj 2009

Det första jag tänkte imorse när klockan ringde kvart över sex var fan. Det andra jag tänkte var att det första jag skulle göra när jag kom hem skulle bli att sova. Jag kom hem o det går fan inte att somna. Detta kommer resultera i att jag kommer bli övertrött tillsmans med min karl som inte komer skratta ett dugg åt alla min superroliga skämt jag dra när jag är övertrött. Hur kul är inte historian om flugan som fick en bulle i ögat liksom?
Idag jobbade jag för första gången på den avdelnigen jag ska arbeta på i sommar, o det var sweet. Inte helt oc hållet men mer än dom andra avdelningar, inte en endaste lift så långt ögat kunde nå=jag kommer ha kvar min rygg efter sommaren. Jag kom in i svängarna snabbt och gick snart och nynnade med i vikingarnas schysta toner, tror fan jag drog ett dansmove för nån tant tillomed, visslar gör man också på mitt jobb. vafan jag kan inte ens vissla men på jobbet kan jag både vissla och nynna vackert. Icke att för glömma att jag blir en jävel på att prata HÖÖÖÖGT och tydligt också. Hur ska detta sluta...
I afon ska jag kramas med min karl, han är väl för fin den där carl-philip! CARL-PHLIP?
blåååååååååååå fan det börjas redan. Kanske ska hoppa top model o ta en power nap för allas trevnad (gör johans trevnad)

Inga kommentarer: