söndag 10 maj 2009

jag är så jävla trött på dej, jag med!

Cred till mig o oskar som gjorde en grym balträning idag, kan berot på att ingen av oss var bakis. Förövrigt var det våran sista söndagsträning, nu är det bara en träning kvar sen är det 2 genrep o sen köööör vi, helt sjukt om 2 veckor är kalaset över.
Veckan som vi tjötat om så jädra länge drar ju faktiskt igång imorgon, vecka 20! Första delen av veckan kommer gå åt till att peppa för tatueringsdax på torsdag o inte blire sämra nä, för på lördag äre dax för studentkryssing. kommer bli helvilt! På tisdag räknar vi även ner en månad till studenten (jag har handsvett) o kort därefter ska jag o johangobben ta oss till varmare breddgrader, loveli!
Ikväll blir det häng hos johan o vi hoppas att sverige gör bra ifrån sig i matchen så att jag har en glad hane! Nu ska jag fortsätta o glo på sveriges smartaste barn, dissa vem vill bli miljonär, detta är min nivå!
so long fuckers!

Inga kommentarer: