onsdag 20 maj 2009

Ohändelserik men tröttsam dag. Morgonen började med att stötta min shanaz som var så duktig, dock vet jag inte vart mitt alltid så starka stöd försvann eftersom jag tuppade av. Men jag fanns där, o jag vet att du skulle göra samma sak för mig!

Är rätt nöjd över ett beslut som innefattar en jävligt lugn afton, vilket kanske är det smartaste nu med tanke på förkylning och bal på lördag. Ska snart höppa in i duschen o sen kommer slemeli hit för att umgås. Inatt kommer min karl o dreglar på mig, finns det något bättre?
Är jävligt glad över att ett liknade 'frozen bubbles' finns att lira på facebook oxå, dock har jag försämrat mig sen riga men jag har det i mig.
O tack vare spotify har jag återfunnit en kär gammal vän - band of horses. hur kunde jag glömma?

Inga kommentarer: