torsdag 16 juli 2009

Hur sugen blir man dårå???

Lagom värd dag som straxt är över. Arbetet gick till som vanligt förutom att en tant ville gå o vila med en annan och att en göbbe tyckte det kom i fel hål när han blev matad. whaaa? Har även hunnit med en storhandling med min till ytan sedda yra suster men som nog ignetligen har ganska bra koll. Förutom när hon stänger in sig i bilen för att hämta mina nycklar som hon inte hittar men sedan sitter kvar där och letar efter min mobil.
Har också hällt ut blomvatten som lukta som en viss dams andedräkt, kom på att det kanske beror på att just den damen käkar blommor, kanske dricker hon blomvattnet oxå? Ska utforskas. Sen åt vi pizza som lukta flensost plus den suspekta doften av blomvattnet aka andedräkten. Hur sugen blir man dårå?
Nu ska jag lägga mig o glo på one tree hill men först ska jag nog gå ut o kika så att inte mailoh sitter kvar i bilen. Imorgon är det fredag då ska jag återförenas med tomas ledin, hans ljuvliga musik, emelie&anneli plus bärsen. LOVELI!



Inga kommentarer: