måndag 6 juli 2009

Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

fin helg.
Fredagen mös jag o johan o njöt bara av varandra, ett år har vi varit tillsmans nu. Det är en lång tid, men det här är bara början än som sven-ingvars skulle sjungit. Fick blommor och världens finaste bild inramad. PUSS!
Lördagen bjöd på chill och mynnade sedan ut i en himla trevlig förfest på emelis ballkong och sedan platens och platå. Jag blev full o när jag inte längre kunde uttrycka mig muntilgt begav vi oss hem. Allra bäst är det ändå att gå hem med min babe! Försöker uppskatta alla småsaker när jag vet att dom inte kommer va min vardag längre om et par månader, därav blir det magiskt att bara somna brevid johan. Fyll min kvot av magik så jag har något att plocka fram senare.
Nu ska jag läsa bert-stjärt.
hångel!

Inga kommentarer: