måndag 17 augusti 2009

Look at the stars look how the shine fore you

Igår var fint. Johan kom hit med mcdonalds-mat sin laptop och en coldplay-konsert på det. Jag låtsades att det var på riktigt och för varje min-bästa-låt sa jag ååååh o kröp ännu närmare. Your skin oh yeah your skin and bones turn into something beatiful and you know you know i love you so
Arbetslösa dag.. Har förgyllts med en ganska långpromenad med lindabinda plus ännu mera sushi. Jag kommer snart bli en rå fisk.. Nu ska det slängas soppor och sen ska jag se ett oc-avsnitt innan jag känner energin för att göra mig snygg och sen går ner och träffa emeli o miriam på stevies. Blir skitsnack och gödigt tilltugg i trevligt sällskap. Imorgon väntas ännu en arbetslös dag, undra just vad jag ska förgylla den med?




Inga kommentarer: