lördag 15 augusti 2009

Take me back to the start

Oj vad fort tiden gick och poff så var man arbetslös. Iallafall fram tills jag får min första arbetstid som timvikare, hoppas det inte dröjer allt för länge och att jag får jobba som fan i höst.
Folket börjar röra på sig, jag känner det. Jag känner att de börjar bli otåliga och rastlösa. Sista delen av sommaren har inte samma ro som innan och folk börjar redan ladda inför hösten med flyttar, planeringar och things to do. Det känns lite läskigt att sommaren snart är slut. Tänk, imorgon åker mitt hjärta om en månad. Det är läskigt men efter omständigheterna inte det värsta som kan hända.
Igår sög vi in kanske lite av den sista sommarkvällen som betyder uteservering på NH. Öl hej vilt och en förjävla bra och kul kväll. Idag blev det pizza-frukost och nu är jag sugen på isglass. Ikväll ska jag och johan ha myskväll. Loveli!

Inga kommentarer: