onsdag 26 augusti 2009

Ooo jag kan inte leva utan dig!

Tiden hos mamma skulle jag vilja kalla 'precious time'. Hon njuter av att rå om mig, det ser man på henne. Och jag njuter av varje sekund hon rår om mig. Saknar redan att borra in mig i mamma-lukten.. Idag har jag hängt med johan. Han va bakis och ledig från jobbet. Ändå skulle han visa mig något naturreservat där vi stod och kolla på ankor i en kvart. Det var spännande! (lät ironiskt men var inte menningen, det VAR spännande) Sen skulle han visa mig ännu fler platser, vad han kan den där karln! Vi åkte också och spannade in framtida radhus. Volvon har vi ju redan fixad så man måste ju planera lite.. Dagen har varit fin. Nu ska jag ut och gå för att sedan möta johan. Jag ska somna på honom inatt. LOVELI!


Jag tänker inte säga att jag inte kan leva utan dig- Det kan jag, Men jag vill inte.




Inga kommentarer: