tisdag 29 september 2009

Jag ville bara va med dig....

....och jag undrar om du någongång är tillbaks dit igen.
Jag saknar dig. Jag älskar dig. Men ett beslut leder till ett annat och en risk kan växa sig för stor.
Verkligheten är inte alltid så verklig

Vaknade i morse av att sara-snygg ringde och skulle ha med mej som modell på torsdag. Var ett tag sen nu men det ska bli grymt kul. Så blev denna vecka lite mer värdefull.
Ikväll ska jag o lindabinda gå på bio för att sen sluta upp med en fika med shanaz. Imorgon är det onsdag och på torsdag blir det en heldag som modell plus en eventuell utgång på det?
Förövrigt undrar jag vad som hänt med min magsäck, hur mycket snor som kan rymmas i en människa samt varför inte jag är maria i svenska holywoodfruar och hur jag ska få Jon från idol på fall?
adjöken

Inga kommentarer: