tisdag 27 oktober 2009

skynda dig älskade

ikano-shåååpping med systrarna och miriam. (som ioförsej blivit adopterad av oss) Tre tröjor fyndades, en conceler och en efter ett besök på maxi mat så att jag överlever min ensam-hemma-vistelse resten av veckan. Ska bli förjävla gött!
Har städat mitt rum, och just nu trivs jag faktiskt. Bara min tv som ska bli frisk och komma back to me. Förjävla vackert blev det. DHW-kväll och det är ett himla trevligt pogram.
Senare ikväll ska jag lyssna på intervju med lasse och läsa 'skynda att älska' tills jag somnar.
Imorgon är det onstag. Då är det dags för ett läkarbesök samt häng med miriam, mailoh yra om bowl? time will tell. och ja, idag känner jag mig back on track.
Förövrigt är jag redan taggad för lördag, hur fan ska det sluta?!
hångel

Inga kommentarer: