onsdag 28 oktober 2009

you're stil hurt me


Idag har tant mariah aka pensionärs-stina ägnat sin mycket dybara tid till att besöka sin läkare. Där har det varit en del rutin-kontroller och astma-tester samt exsem-show. Jag fick skit för mitt BMI är åt helvete och för att jag slarvat med mitt exsem. Har idag lovat mig att ta hand om det så jag blir av med skiten någongång. Som straff fick jag en kortision-spruta jag ska ta på mig själv i låret. ÅH vad gött! På kvällskivsten kom tant malin hit med sin håriga vän buster. Vi gick ett varv runt stångån och raggade där även upp miriam. Köpte mc donalds mat och införskaffade en himla trevlig tv-kväll. Nu är jag trött. Ska lägga mig och läsa ett par rader. Väljer mellan orgasm-boken och skynda att älska, återstår att se vad det blir för spännande.
Förhoppningsvis vill min håriga mans-vän buster dela säng med mig. Lite närhet skulle sitta fint! over and out





Inga kommentarer: