söndag 22 november 2009

I'm gonna have to move on

Försöker att inte tänka på att det är söndag. Försöker att tänka på hur mycket jag faktiskt har att se fram emot när det gäller mitt liv. i love it Försöker tacka mig själv för vissa val. Har nyss varit på parmiddag minus en hos nicke och sis. Trevligt att man blir inbjuden på sådanna där tillställningar även om man inte är gift. (eller kanske bjöd jag in mig själv?) Ska snart lägga mig och glo på mia och klara o äta annanas-glass. Åh vad gött. Mia och klara är humor. Imorgon ska jag kolla på sascha, det är också humor. Jag ska även plugga as hell (bartender is the shit) samt träffa emeli och såsmåningom kväva ensamheten. Tack

Förövrigt vill jag vara klar bartender nu nu nu nu nu nu nu. Men om mindre än en månad ser ni mig nog på andra sidan bardisken på platå. BÄSTA!

Inga kommentarer: