onsdag 30 december 2009

THE END IS NOT NERE IT'S HERE

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket. Tatuerade mig två gånger, sov själv flera flera nätter irad, gick bartenderutbildning, drack 14 fish på rad och bodde hemifrån.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga att hålla, enklast så.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Endast 'bekanta' fick fina små snorungar.
4. Dog någon som stod dig nära?
Turligt nog, nej.
5. Vilka länder besökte du?
Riga, Tunisien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mindre förvirring tack! =mer klarhet?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14 maj - tatueringsoskuld rök
16 maj - studentx
23 maj - bal bal bal
12 juni - studenten
20 juni - tunisien
16 september - ....
17 september + alla andra galna kvällar
11 december - lars <3>12-13 december barskoleslutprov










8. Vad var din största framgång 2009?
'Jag klarar mig själv', Jag lyckades bli bartender och vara undersköterska jag har nog växt jävligt mycket senaste månaderna
9. Största misstaget?
Kanske njöt jag inte ordentligt? Kanske borde jag ältat mindre?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njurinfektion är inte kul.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen med stora bokstäver. (;läs krogen)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja någonting och även någon
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
bom bom pow, i gotta feeling, show me love, sexy bitch, jag får liksom ingen ordning, jag kan inte skilja på, i'm not alone, storm, loneliness is better when you're not alone, party all the time, leaving you behind, nicest thing, sex on fire, new york, everlong, best of you, heartless, i don't feel it anymore, they'll never take the good year. JA listan kan göras längre....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare i allafalll andra halvan av året, pappa säger att nästa år ska kallas OP10 (optimist-året)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
'Jag klev över varje gräns' Tänkt två gånger.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Borde säga druckit alkohol, men tänk så kul jag hade?
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mammi. bästa mammi
19. Blev du kär i år?
Neje?
20. Favoritprogram på TV?
Alla patetiska dockeysåpor (PH, mammas pojkar, bonde söker fru you name it
21. Bästa boken du läste i år?
Skynda att älska - alex schulman
22. Största musikaliska upptäckten?
Att JAG kan känna känslan i house-didididiid. what?, melissa horn
23. Har du gjort några speciella förändringar under året?
Slutat skolan, 'blivit' singel, börjat jobba på platå
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Skulle väl va den där skronisse-dvdn?
25. Något du önskade dig men inte fick?
nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va ute och käkade med familjen, drack öl.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen - 2010 here i come!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Blev jag inte lite damigare? Klackarna kom ju fram igen iallafall..
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner. Min familj. Närhet
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Josh Beech, lätt!
31. Vem saknade du?
Johan, och mig själv vissa gråa dagar
32. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat så galet mycket nya människor senaste månaderna. platå-personalen och massa vänners-vänner samt freakligan

Inga kommentarer: