torsdag 24 december 2009

Not easy to not think about

Uppesittarkväll i vanlig ordning. Detta året liiite annrolunda.
I år infann den sig hos padre.pappa brukar säga att jag och systrarna är yra som höngs ändå var det han som fyllde i fel bingobricka och ropade bingo, upmanade mig att kolla extra noga så att jag inte fått BERTIL samt trudelituade på låtar i helt fel melodi. I heart you
Om man funderar på vart vi befann oss förra året kan vi väl ändå säga att livet bytt riktning eller vad nu alla poeter brukar säga? Förra året var jag lyckligt gift och nybliven sambo. Linda var nyskild och trodde hon skulle få leva olyckligt alla sina dagar med sin katt. Detta år är linda lyckligt gift och nybliven sambo. Och jag... skild? olycklig i alla sina dagar? katt? Nästa år då?
Man blir knäpp av att tänka. Malin är iallafall en bullfitta. Har jag sagt att jag älskar er?
Jag borde sova. Imorgon väntar en intensiv heldag med mammas familj vilket innebär yra sustrar hela dagen samt en mormor med något så enormt pipig röst.
God natt och god hjul

Like Y O U shot something crazy into my veins

Inga kommentarer: