lördag 12 december 2009

Sen du va här..

Har jag landat efter igår än? Nej. Fruktansvärt mycket extas, kärlek och stolthet. En perfekt konsert som garanterat var värd de där 7 timmarnas väntan, tryck mot staketet och x antal blåmärken på armar och knän. Tack för en (nästan) perfekt och fulländad låtlista, tack för värme, tack för 'din skönhet inspirerar till en dröm' och tack för en förjävla härligt kram. Det här är kärlek det
Vandrade hem efter söndermarken och var skapligt stolt linköpingsbo. Tack lars!

Barskole-prov idag. Jag hoppas det gick bra. Förvirring och hjärnsläpp hör till vardagen när jag skriver prov, men ett g kan man väl nästan få hoppas på? Men än är jag inte klar, praktiskt prov väntar imorgon. Svett?!
Julbord i afton, jobb (i dömma garderoben) sen. Imorgon ska jag sova ut för en gångs skull.
over and out





Inga kommentarer: