tisdag 15 december 2009

söndermarken jagar mig, men jag är inte där

Tänk en sån sexbomb jag var när jag var 15?!
I söndags var det lucia. Jag kom då att tänka på när vi gick i Trean och jag blev utvald till klassens lucia. eller utvald, jag blev FRAMRÖSTAD. Tänk så poppis man kunde va, trots en lagom snygg page och eksem runt ögonen..
Idag snöade det en himla massa. Jag gick en svängom och kom på hur jag inte saknar att blir mylad på linghemskolans skolgård. Hur man en dag precis som denna kunde komma till skolan bli nerprejad i snön, påhoppad av 10 fulvuxna män (eller 10 små pojkar som bara ville vara en nära?) Vad var charmen? Pöjkarna tyckte säkert det var skitkul, men jag då? Som fick åka hem från skolan för jag blivit för hårt mylad, hade snö in till trosorna, frös as hell och hade runnen mascara i hela annsiktet? Ändå skrek jag säkert med pipig och fnittrig tjejröst; 'sluta sluta'
Hur kul kunde jag haft? Kort sagt; jag va populär lucia med page i femman i nian var jag bara ett sexigt mylningsoffer. God hjul

Inga kommentarer: