tisdag 29 december 2009

stop being a dickhead!

The ghost of x-mas past. Äntligen! Nyår up next och planerna gick åt helvete, men jag tror ändå påt och det kan bli förjävla bra. Bara jag får vara med min shanti, hon o jag är nog några av dom få som går in i varandra minst fjorton gånger om dagen. oj, aj va du där. För tillfället har jag just damsugigt, lyssnar på mumin och har läst lite trevliga bloggar. Bara älskar damernas dagens-outfit-poser. hejjagförsökerseavslappnadochsecigutsomattjagintebryrmigmenseriställetutsomjagskiterpåmignununununu
inget för berta inte...
viste ni föresten att det finns en andra vers i muminsången?
'Om du e ensam i ditt rum och kvällen kommer tyst och skum och ingen leker med dig mer du ett tu tre i rutan ser en riktigt mumin en rikitg mumin' Vad menar dom? porrfilm?
Inatt hoppas jag att jag kan sova. Karlvagnen är så tjatigt och det är SÅ irreterande när man ska lyssna på gissa hobbyn o måste hålla sig vaken till kvart i två för att sen vakna till vid två o märka att man missat hela finalen
:(
(karlvagnen är förövrigt ett radiopogram på p1 som sällskapar med nattugglor eller gamla tanter som inte kan sova) adjö

1 kommentar:

Alaa sa...

Se där... 2a nya bloggen jag hakar på idag :D