söndag 20 december 2009

you're the nicest thing i've seen

Här var det tomt och nu är det söndag.
Vad som hunnit hända sen senast jag satte my pretty äs här.
x Jag har hunnit med ännu en galen utgång, och kors i taket så var inte jag galnast. eller?
x Pyntat min kropp med en förjävla vacker svala, det är kärlek om något
x Bakis-arbetspass och tacka gudarna (eller bossen) för att jag fick gå av redan halv 2
x sovit ett par timmar, även om på helt fel timmar av dygnet
x Jöbbat än en gång och stått ut med x antal äckliga fyllesvin (ge mig baren, som om fyllesvinen försvinenr då?)
x Ätit pizza, sovit och vaknat.
Sen har ju förstårs miriHam hunnit varit här och vart lite födkyld..

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, lägga mig i sängen och glo på oc för att sedan bestämma mig för om jag orkar med platå-julbord ikväll eller inte.
all kärlek

1 kommentar:

miriaaam sa...

jag är frisk som en nötkärna ;)