fredag 15 januari 2010

But it dosen't mean anything, since you're gone

Jag lever och jag klarade min debut i baren bra. Mitt största problem i den här branchen kommer bli att jag hör så fruktansvärt dåligt har jag insett. Jag hör dåligt i vanliga fall och scahllå, det blir inte bättre för att man står iprincip på dansgolvet och tar emot beställningar. För att höra måste man komma sådär läskigt nära, och ja.. ni vet ju vad jag tycker om alkohol-andedräkter.. Stort tack till allihopa i personalen för att ni tog så galet bra hand om mig, jag har sagt det förut och säger det igen. Platå-personalen är för bra!
Ikväll kör vi igen, ska bli minst lika roligt om inte roligare.
Antar att huvudtemat ikväll byts ut från utbytesstudenter till nyssfyllda 18åringar.
adjö

Cuz it's over?
That just won't be fair

Inga kommentarer: