måndag 18 januari 2010

Tidvis har skakandet lagt sig

Finns det någon äckligare månad än januari? Kan det inte bara bli lite vår nu så man känner lite liv i sig igen? Ny vecka och som vanligt tar jag alltid mina månadagar som vanliga 9-5are tar lördagar och söndagar. Idag är det alltså söndag för mig, imorgon börjar veckan igen och det innebär att man inte kan gå runt i mjukisbyxor hela dagarna och göra absolut ingenting.
Veckan är rätt proppad faktiskt, och det är precis vad jag behöver. Mest längtar jag nog efter torsdag, då ska jag vara full. Linda sa att vi skulle köra på bus-fylla. Jag tackar inte nej.
Ikväll ska jag äta glass och kolla på tv tydligen, hoppas på att kunna sova som ett barn inatt, jag saknar att kunna sova så.

So is it goodbye?
Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed?

Inga kommentarer: