fredag 1 januari 2010

Nu har jag frysit allt för länge, ska inte vara kall något mer




Inatt slog vi inte bara över till ny dag utan till ett helt nytt år. Jag befann mig i Grebo med ett riktigt härligt freak-gäng. Samtidigt som man sprang runt o skulle pussa alla gott nytt år stod emil och försökte läsa dikten 'ring klocka ring...', rakterna smällde och champangeflaskorna tömdes. Precis som det ska vara.
Trevlig middag, trevlig fest och trevligt folk. Samt en trevlig resa in till stan till en lägenhet där allt avrundades omkring klockan nio i morse. Och vi lyckades alldels utmärkt med operation 'tappa det'.
2010 Ska förövrigt blir bästa bästa året. OP10 säger pappa. Optimist 2010. Jag hakar på den, jag kan om jag vill. Vi kan om vi vill. Och jag lovar att vara minst lika freakig. 2010, here we come

Inga kommentarer: