måndag 11 januari 2010

She never mess with entertainers cuz they always leave

Måndag. Jag är inte längre skapt för att gå upp innan det ljusnar ute (klockan sju/alldels för tidigt) Men ska man stötta en vän, så ska man. Har passat på och pluggat på lite drinkar idag och insett att jag faktiskt har dem biten ganska klar för mig, det jag är allra mest nervös över för torsdag är min huvudräkning. Jag är så fruktansvärt dålig på huvudräkning att mamma får räkna när vi spelar yatzy. Hur kan jag öva på huvudräkning? Ikväll är målet att somna före klockan 00.00 det vore väl lite av en sensation? Lycka till.
But if you really cared for her
Then you wouldn’t of never Hit the airport to follow your dreams
Sometimes I still talk to her
But when I talk to her, it always seems like she talkin about me

Inga kommentarer: