torsdag 14 januari 2010

Utmanad av Slemeli

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? God knows what.. Jag var nio år och förmodligen bodde jag med mamma på himnavägen och gjorde en jävla massa rackartyg med karin och sabbie då jag inte vart för upptagen med att mima till spice girls
VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEN? Bodde tillsmans med johan, hade praktik på onkologen och var fruktansvärt lycklig även om det var mitt i januari.
SNACKS DU GILLAR? Allt, jag är fet
5 SÅNGER DU KAN TEXTEN PÅ UTANTILL? iprincipa alla lasse-texter och det är fler än 5.. men även enhel del andra sköna låtar med bla markolio, spice girls och BSB. Jag var en grym mimare..
SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR? Leva livet as hell och resa galet mycket. Ge min familj vad dom vill ha och behöver
DÅLIGA VANOR? Dålig förlorare, röker, hetsigt temprament och skjuter upp saker all the time
SAKR DU GILLAR ATT GÖRA? Träffa nytt folk, mysa, äta, va full, dansa
SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA? En såndär byxdräkt, grose! Och inte heller fopparofflor mer än på jobbet (inte platå, äldreboendet)
FAVORITLEKSAKER? swim-boy.. eller vad hetter han?

Kan väl ta o utmana dom som inte gjort den som läser detta trams?
LÖVE

Inga kommentarer: