lördag 4 september 2010

Idag har jag varit på ikano med linda och johan. Linda är min syster och johan är som min bror. fast han är inte min bror, han är min systers sambo. vad nu det kallas? Dom skulle kolla på möbler, jag hade inga kompisar som jag ville umgås med så jag följde med. Det var trevligt. Jag fick med mig väggdekoration, mat, mascara och maxmat hem. Jag kände mig så välkommen, lite som deras adopterade barn, sen kalla johan mig för släpet då blev stämningen inte alls lika mysig. Så här sitter jag nu, utan mamma utan pappa, uta syster utan bror. Men snart ska jag jobba så jag är inte ledsen för det inte.
Har jag sagt att jag har bästa jobbet? Ikväll ska det huuuoras som adrig förr bakom baren. Hoppas att jag får en såndär släng av artighet som kom över mig förra lördagen. Med tanke på hur fantastisk lycklig jag är just nu så borde inte det vara några problem.
Imorgon är det söndag, jag tycker om söndagar. Och nästa vecka kommer bli fin.
amen

Inga kommentarer: