torsdag 30 september 2010

Jag hatar folk som snarkar.
Inatt sov min ömma mor hemma hos mig. Ca klockan nio igårkväll började mamma bädda 'sin säng', hon menade att det var bra att vara förberedd eftersom hon snart skulle bli trött.
Mamma somnade och jag försökte tvinga mig själv att somna klockan halv elva (!!!!) det hade säkert gått jättebra om inte mama börjat väsnas. Ett tag var det lugnt, hon snarkade sådär lagom högt så att man kunde lägga kudden över huvudet. Efter ca tio minuter gick hon loss as hell. Jag har verkligen fobi mot folk som snarkar, tror jag har fått dessa men pågrund av min mormor. Jag bli så jävla arg. Det hela slutade med att jag somnade med hörlurar i öronen. jätteskönt.
Inte nog med det så vakande jag imorse klockan halv sju (får man gå upp så tidigt) av att mamma skrek hur faa-an får man värme i det här rymdskeppet. Hon menade min dusch. Jag fick vännligt gå upp och hjälpa min ömma mor som den artiga värdinnan jag är.
Jag älskar min mamma.
Idag har jag ätit kebab med mormor, hon tyckte det var festligt. Festligt är ett ord som mormor andvänder ganska ofta, jag tror jag ska börja säga det. festligt.
Sen gick vi hem till linda och fikade. Då berättade mormor vad mamma gjort för dumheter när hon var ung samt när mormor själv blev av med oskulden och lite andra viktigheter.

Ikväll ska jag och ellie ha ost&kex&vin-kväll. faaa-an vad festligt!
Helgen kommer bli den bästa bästa!
mvh folke

1 kommentar:

steVe sa...

haha skön grandma aaass!!!