torsdag 6 januari 2011

DAG 6 - Här har jag bott

Okej.. Jag har alltså sammanlagt flyttat 11 gånger.
Här har jag bott:
Ärenprisvägen - Villan där familjen jonsson bodde innan vi delade på oss.
Himnavägen - Det jag skulle kalla mitt barndomshem, här var jag barn.
Tallboda - En trång två. En pappa och tre systrar någon helg någongång ibland
Askebyvägen - Lingehemsgettot. Här bodde alla ungkarlar inklusive min pappa och så jag varannan helg.
Hjälmsätersgatan 18- Bästa. Mamma och tre trotsiga tonåringar. fantastiskt!
Hjälmsätersgatan 4 - Bara jag och mamma. Jag saknar
Hunnebergsgatan - Pappa och jag. Himla trevligt dom dagar vi var kompisar
Stensättaregatan - en kort kort period då jag trodde jag hade allt.
Rimforsa 1 - inget för mig
Rimforsa 2 - Mammas hus. <3
Ågatan - Här trivs jag och här har jag allt jag vill, förutom några fler kvadratmeter. Bästa hemmet som jag delar med den mest fantastiska människan. Tur att han är min!

Inga kommentarer: