lördag 26 mars 2011

aj want you to take over control

Idag är det världens bästa lördag. Lördagsshow står på schemat. Jag ska förvandlas till allan med två av dom mest fantastiska människorna jag vet. Miriam är hemma och johanna är bara johanna. När jag är full leker jag ofta Allan. Allan känneteckna följande fina egenskaper:
När jag är Allan är jag kung i baren. Trots min knapra inkomst är jag kung i baren och frågar alla hur många fish det får lov att vara. Står det en ensam rackare brevid mig bjuder jag mer än gärna den också, bartendern kan också få en om han är snäll. Likaså diskplockaren.
Allan är också ganska bra på att göra show på andra vis. Ofta i form av charmiga danssteg samt rappa på indianengelska. Alla som träffat mig när jag är Allan vet.
Nu ska jag sitta och vänta på att miriam knackar på dörren. Då ska vi gå loss på våran ölbuffé.
MVH Allan Monica Jonsson

Inga kommentarer: