tisdag 20 maj 2008

like i care!



trött som vanligt. men har nyss smält i mig en calzone
så livet känns lite bättre..
eller sämre för att man blir tjock av pizza eller för det jag sett fram emot hela dagen är över?

trött som sagt var, o just nu är jag bara så trött på jobbet att det knappt hjälper att tänka 'bara två dagar kvar' jag är så jävla trött på allt, samma saker om och om igen och UTAN att få betalt, sjukt! och jag tror ju knappast jag kommer känna mig mer sugen på att jobba när väckarklockan ringer halv sex imorgonbitti.. får se hur jag löser det! Just nu känner jag bara för att vara i skolan med mina slynor o vara mig själv och störd.
Är hos morsan nu, skönt att träffa henne lite faktiskt, man behöver en moder och jag har den bästa! ikväll ska vi glo på tv och tjocka oss.. jag ser fortfarande inte fram emot imorgon, men är iallafall ledig fredag :)
äh, nu bara ordbajsar jag.
För övrigt så är jag snart ägare av olle walles autograf, för ha nva på min systers skola och undervisade o då sa min syster att hennes lillasyster ville bli som mej så jag fick en autograf =) Alla har vi olika idoler..

Inga kommentarer: