onsdag 21 maj 2008

that was quit a show!




HEEEY THEEERE!


Blev inget jobb idag, jag vet skitdåligt! men imorse när jag vakna hade jag sjukt ont i huvudet och bihålorna och tjöt tillomed för att jag hade så ont o va så trött (och det är inte ofta jag tjuter) Men imorgon måste jag pallra mej till jobbet o det vet jag, är ju trots allt sista dagen plus att jag ska gå med sjuksköterskan halva dagen :) lär ju få sticka folk i armarna o ha mej!
Ska straxt ut och gå en sväng med slemeli o sen ikväll är det braaa tv först pussy cat dolls o sen sex and the city =)

Idag är det förövrigt bara 9 dagar kvar tills jag och negersofie ska göra östersjön osäker, helt sjukt! Kommer bli så sjukt kul, 2 yrt galna nätter räknar jag med! (samt en härliga dag i heeeelsinki omgiven av bleka finnar) jag är redan så laddad!
och annars så saknar och längtar jag efter/till viiiiis!! hoppas det blir lika lyckat i år igen och att jag o markus tror ludde är en tjuv o skrämmer ludde så han blir så rädd att lägger sig o simmar i geggan.. time will tell
! (sen skulle det ju inte va fel att befinna sig 'för ett år sen just nu', bulgarien stod runt hörnet..)

Inga kommentarer: