måndag 26 maj 2008

Var det du som höll för hårt?


O så var måndagen över och en dag näramre, fan va jag tjatar! Men nu är måndagen slut vilken brukar va den segaste men det gick bra, fett skönt o träffa alla 'normala älskade människor igen' trevligast var ann-irene. och kors i taket!

Sitter o glor på extreme homemakeover o har lite funderingar
1. varför är alla amerikanska ungar så jääävla jobbiga? uch dom skrämmer mig fan vill inte ha barn när jag ser dom.
2. fan vad tjocka alla är, o då menar jag alla! seriöst man tror ju huset ska rasa igen när dom ska rusa in o kollat påt.
3. varför skriker dom helaaaa pogrammet igenom? huvudvärk!
4. varför kollar jag ens?
Efter skolan idag gick jag o sola, somnade efter 10 min och vaknade sen o tänkte fan vad fort det gick.. sen trskade jag hem till min trötta fader som håller på o återhämta sej till fredag. bäst för honom! Har läst min kukjävlasugbajsstjärtpisspull-tråkiga bok (fint uttryck) och jobbat lite på apu-uppgiften men efter ett tag uppfann jag att jag bara ordbajsade så la ner ett.
Imorgon efter skolaaan blire stan, ska dock inte shoppa allt för mycket eftersom jag hittat lite på tradera jag SKA ha. Chinos blandannat som jag vart så jävla seg på att köpa så dom nu är slut i hela linköping.
näemen nu börjar fotbollen så dags att hämta pizza, ikväll blire fotboll pizza och tidig sööömn!
henke larsson är ju med så han får vell sitta med i soffan och dregla över sej själv, eller nått!
hajdooo

Inga kommentarer: