söndag 25 maj 2008

so why do i, even try?

Morsdag, puss till mamma som är den bästa! idag har jag o morsan vart hos mormor o ätit smörgåstårta, gotttt sen somna jag i solen o blev sur för att mamma bli bajsbrun o jag typ blå/oliv/brun då skyllde hon på att jag va pollack o hon svennekärring.

Sen åkte jag hem till min lya, har städat, tvättat handlat och lagat mat. Det var gottt men hade vart godare med MAX som jag tina o alex pratade om först.. Ska snart göra popcorn o kolla på det okända om jag vågar... fan läskigt o se påt när man sover själv sen i mitt stoooora hus. Sen äre sanningens ögonblick och sen hoppas jag att jag är trött o kan sova.



Imorgon börjar skolan, kalla mig cepe men så jääävla skönt det ska bli. Få göra iordning sig, ha hur stora örhängen man vill och vilka kläder man vill, träffa slynorna och bara va som man är.


Den här veckan får fan ta o gå undan, för på fredag bär det av galet nära nu hörni!
förövrigt har jag skitont i ryggen, blåmärken på axeln och brännmärken på fötterna, allt efter dansen och imorgon ska jag dansa :)

BREATH ME!

1 kommentar:

beells9o sa...

haha ja och få vara sig själv jah :D fan jag har gått i 5 veckor nu och bettet mig som värsta duktiga jobbarkäringen :P