torsdag 26 juni 2008

could you be love


jag vååågade! o ja, jag hade världens jävla handsvett i onödan. Det stack till o sen skulle han helt plötsligt bara skruva ditt kulan på smycket! morsan var nog dock svettigare än mej eftersom hon försökte övertala mej att ta i neveln eller göra en mouch istället. men nu sitter den där den ska o jag är supernöjd :)
Jobb idag och det var lagom kul med 3 timmars sömn, lite seeeg i huvudet kanske.. johans fel. men det vare värt!
Imorgon är det fredag och jag har klarat av en jäävla vecka på jobbet. bara en kvar, aaah! Helgen ser ut att bli göödie. Imorgon ska jag hänga med syrran, lördag är det rimforsa marken
Jag ska sälja mej själv!
Jag måste bara berätta storyn om dramat som just utspelade sej i mitt hus. Jag går ut i köket och ser en grå katt stå o käka vid min katts mat. (observera min katt är brun) Reagerar inte först men tänker sen vafaaaan! o då äre en katt som gått in i MITT hus o ätit av MIN katts mat, ochyst! men han kanske är hemlös o hungrig? då kanske den där skurhinken med vatten var onödigt. men nu ligger iallafall wilma under sängen o är jääätterädd. action@riffet säger jag bara!
over and out!

Inga kommentarer: