måndag 30 juni 2008

my guardian angel

Vissa saker skapar murar runt ditt hjärta, andra får murarna att lätta.
Murarna skapas för att vi ska var 'starka'. Men hur kommer det sig då
att det som skapar murarna samtidigt river ner dom?



Skön helg.. Nu har dock världens bästa äldsta storasyster prinssesan bertil åkt hem, och tomt blev det! vill ha mina systar här, hela tiden!
Fredagen blev det farmor och myskväll med syster, lång dag med mycket känslor och tanken slog mig på allvar nu måste jag bara låta mej själv reagera på det. Lördag blev det rimforsa marken. Bindan och jag gick mest runt och snyltade saltgurka, köpte skit (jag endast godis). Sen åkte jag till johan, han är så bäst! Vi gjorde som vanligt asmycket.. samma sak söndag. men det va mys o behövdes =) plus att vi har lovat att göra nått vettigt med våra liv nästa helg! (hopppas på sol)
Nu äre jobb som gäller igen.. vill bara att dom här dagarna ska gå fooort så jag slipper ha ångest o bara kan njuta av sommarlovet. Men det är värt pengarna.
För övrigt är det 10 dagar kvar till vis, jag o tina taggar som vanligt lååångt innan! kommer bli grymt. Bill & bull <3 Är galet sur på att det ska bli bra väder nu när jag ska jobba!! det bara måååste hålla i sig till helgen o nästa vecka isåfall!
O snart måste fan dansen ta o sätta igång.. behöver få göra det som får mig att tänka på annat o må bäst. så säätt igång!
o fan, låt veckan gå fort!
all kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullikkka Maria=)
Bästa minsta lillasuster!