måndag 23 juni 2008

head over heels

Midsommar blev över förväntan. Började dagen med att gästerna kom, det vill säga släkt familj o vännor. god mat och en lullig dans runt midsommmarstång. Hem igen och festen satte igång, och fortsatte. Grill, DJURleken, ölspel för många shot och nattbad. allt vad en midsommarafton ska ha? mmmh tallkottaj
Lördagen va ännu bättre, och ja, jag är nog kär!
söndagen hängde jag hos johan typ hela dagen vi tog tag i våra liv som vanligt (?) o hade sen ångest för jobb idag.
och jag har fortfarande ångest. fan! men jag försöker glömma att det är sjukt tråkigt och istället tänka att jag får pengar och att det bara är 9 dagar kvar. plus att jag har världens bästa karl i tankarna ;>

förövrigt har jag diskuterat piercing med morsan, visade henne hur det ser ut osv. och hon tyckte inte det var fult, bara äckligt! Så nu har hon lovat mig att följa med till federal förmodligen i juli när lönen kommit =) så inom en snar framtid sitter den där, min smiley!
Ikväll blir det tv med morsan, sova tidigt imorgon hard work work...

i'm head over heels

Inga kommentarer: